Стремежът на министър Московски да се омаловажават нарушенията в жп транспорта води до инциденти като този в Хитрино. Това заяви бившият шеф на БДЖ Иван Иванов пред OFFNews.
"Върху контролните органи се оказва натиск да неглижират проблемите", категоричен е Иванов, който е чичо на загиналия преди две години при дерайлиране на влак машинист Венко Тодоров.
Според него при ремонтите на жп инфраструктурата у нас се използват некачествени материали, а сигнализацията често аварира и създава предпоставки за тежки катастрофи.
"Лично аз съм дал десетки, ако не и стотици докладни за нередности. Логично е да се случи трагедията в Хитрино, след като не се вземат мерки", каза още Иванов.
Според него проблемът на железниците ни е в тоталната липса на контрол, както в НКЖИ, така и в БДЖ.
"Има случаи на насочване на влак срещу влак, които после се прикриват и омаловажават, защото не било станало нищо. Но след като 50 пъти не е станало нищо и не е предприето каквото и да било, на 51-ия ще се случи. За система за автоматична локомотивна сигнализация бяха похарчени 60 милиона лева, а не работи. Всичко е оставено на произвола на съдбата", добави Иванов.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12415
6
12.12 2016 в 13:05
12181
3
12.12 2016 в 11:52
17156
2
12.12 2016 в 11:03
Последни коментари
демотиватор
България е изправена пред най-тежкото безкаузие: Катастрофално ниска избирателна активност
Бабатунде
България е изправена пред най-тежкото безкаузие: Катастрофално ниска избирателна активност
демотиватор
ISW: ВСУ се задъхва на източния фронт и в Харковска област. Русия пак ще превзема Часив Яр
VIJDAM
Всички листи за парламентарните избори на 9 юни в 13 МИР-Пазарджик
Win
Асен Василев: Чух в пряк текст, че планът е Борисов да стане президент, а Пеевски - премиер