52% от разходите за последната предизборна кампания са били за медийни услуги.
Това сочи анализ на Института за развитие на публичната среда, обяви директорът му Антоанета Цонева.
Сумата за разходите за предизборната кампания е 17 903 085, 96 лева. От тях за медийни услуги са изразходвани 9 329 536, 88 лева или 52%.
45% от средствата за медийно отразяване са били платени на частните телевизии - 4 213 526,45 лева; 16% са отишли в печатни медии – 1 477 383,76 лева.
Делът на БНТ е 12%, а за БНР - 3% за БНР.
9% от средствата - 862 997,46 лева - са отделени за онлайн медии.
Данните са изготвени на база финансовите отчети, подадени в срок към Сметната палата - от 25 партии, 7 коалиции и един инициативен комитет.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
21.07 2013 в 15:59
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
21.07 2013 в 14:15
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
21.07 2013 в 14:09
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
21.07 2013 в 14:00
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
21.07 2013 в 12:46
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
случайно прочетох
След решението на съда за Патриарха: Васил Терзиев да не се държи като ''Ергенът'', призова Георги Георгиев
Stoyancho
НС ще заседава извънредно заради планиран драстичен скок в цените на тока
alfakentavur
Симеоновският лифт спря завинаги, няма части за него
alfakentavur
Симеоновският лифт спря завинаги, няма части за него
Mateevk
Орбан: Роберт Фицо е между живота и смъртта