15 са кандидатите да проектират и строят продължението на първата линия на метрото - от бул. "Цариградско шосе" до летището, съобщиха от "Метрополитен".
Трасето е разделено на три отсечки, като най-голяма е конкуренцията за последния участък, който е надземен и е най-лесен за изпълнение. За него се съревновават 7 участника.
Сред кандидатите са турската "Доуш", която строи част от втория лъч от метрото и участва търга самостоятелно. В различни обединения се съревновават "Главболгарстрой", "Геотехмин", "Трейс София", "Станилов", "Монолит София", "Сиенит", "Хидрострой", "Джи пи груп".
Австрийската "Порр Бау" участват самостоятелно. Сред кандидатите е проектантът на третия метродиаметър - чешката "Метропроект", както и руската "Мостовик".
Компаниите се борят за общо 130 млн. евро. Средствата бяха отпуснати по оперативна програма "Транспорт". За строителството, консултантите и надзора са предвидени 168 млн. евро. Предвижда се продължението на метрото от "Младост" 1 да стигне до летището в края на 2014 г.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
IvoIvo
Симеоновският лифт спря завинаги, няма части за него
craghack
След решението на съда за Патриарха: Васил Терзиев да не се държи като ''Ергенът'', призова Георги Георгиев
user4eto
След решението на съда за Патриарха: Васил Терзиев да не се държи като ''Ергенът'', призова Георги Георгиев
borisboris
Възможно е и двамата шофьори да са виновни за катастрофата с Кирил Петков (обновена)