През 2015 година bTV Media Group отбелязва покачване (0,2%) в български лева на своите приходи и близо удвоена оперативна печалба с ръст от 95%.
Това поставя българската телевизия на трето място в семейството на СМЕ (след Чехия и Румъния) по оперативна печалба и на второ място по растеж на оперативната печалба.
По отношение на своята телевизионна аудитория, каналите на bTV Media Group отбелязват най-голям ръст в европейската група, от 4 пункта (при 18-49 годишните зрители).
"Горди сме от постигнатите резултати, но си даваме сметка, че те не биха били възможни без доверието и подкрепата на многомилионната ни аудитория в България и на нашите рекламодатели и клиенти. Това ни задължава да се отнасяме с още по-голяма отговорност към точността на всяка информация, в това число и финансова.", коментират от bTV.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
08.03 2016 в 17:23
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
recycle bin
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза
dolivo
Екоактивисти нахлуха на пистата на летището в Мюнхен, ще има закъснели полети
ПР
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза
Valioka
''Хамас'' твърди, че са открити масови гробове в Газа, ЕС иска независимо разследване
Far Rider
Чехите правят секс средно по един път в месеца