Единствено с приходите от винетки можем да финансираме строителството на пътища в страната. Колкото повече средства събираме, толкова повече ще можем да инвестираме, затова се опитваме да въведем по-справедливия модел - да се заплаща такса за изминат километър.
Това заяви в Ямбол министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.
Създават се грешни очаквания в обществото, че ще се връщат пари от сегашната цена на винетките или че няма да бъдат валидни. Делото за винетките не касае тяхната цена, а процедурата по приемането на наредбата за тарифата, категорична е Павлова.
Изграждането на АМ „Тракия“ и обновяването на пътната инфраструктура промени драстично тази част на България само за няколко години и като размер на БВП, и възможностите за заетост, каза министърът на регионалното развитие на Международния икономически форум Ямбол 2016 „Един град – много възможности“.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
13277
3
21.06 2016 в 00:28
поне да плати подкуп на некоя гнила ябълка - изваждане
а не само събиране
13249
1
20.06 2016 в 20:52
Последни коментари
recycle bin
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза
dolivo
Екоактивисти нахлуха на пистата на летището в Мюнхен, ще има закъснели полети
ПР
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза
Valioka
''Хамас'' твърди, че са открити масови гробове в Газа, ЕС иска независимо разследване
Far Rider
Чехите правят секс средно по един път в месеца
БотоксПутю
РИА Новости, Российская газета и Известия вече са забранени в ЕС
Комита
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза